loading...
تی وی ریش | عکس | فیلم | بازی | گرافیک | طنز | اخبار | جوک | اس ام اس | داستان | انیمیشن | نرم افزار
سهراب بازدید : 163 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود Merry Madagascar 2009 HD انیمیشن ماداگاسکار مبارک دوبله فارسی

| انیمیشن ( ماداگاسکار مبارک ) محصول 2009 به صورت دوبله فارسی |

| به همراه لینک های کمکی از سرورهای RapidShare |

| به همراه پیش نمایش از انیمیشن Madagascar 3: Europe's Most Wanted 2012 به صورت دوبله فارسی که به زودی دوبله خواهد شد |

HD 720p Farsi -  دوبله فارسی موزیک های انیمیشن-  برای اولین بار در ایران و وبسایت های ایرانی |


ژانر: انیمیشن
کیفیت: HD 720p mkv
سال انتشار: 2009
کارگردان: دیوید سورن "David Soren"
ستارگان:
Ben Stiller-Chris Rock-David Schwimmer-Jada Pinkett Smith-Danny Jacobs-Cedric the Entertainer-Andy Richter-Tom McGrath-Chris Miller-Christopher Knights-Carl Reiner
انکودر: RESANEH.MD
زبان: پارسی
صدابردار و مدیر دوبلاژ: مجتبی ایزدی
مترجم: اسدالله جم


مقدمه:
این انیمیشن توسط كمپانی (DreamWorks) در سال 2009 به مناسبت فرا رسیدن کریسمس تولید و عرضه شد و در 17 نوامبر 2009 در شبکه NBC پخش شد. تمام شخصیت ها و گوینده ها از سری اول Madagascar می باشند.

داستان:
دوستان همیشگی یعنی الکس، مارتی، ملمن و گلوریا تصمیم به بازگشت می گیرند که به شهر خود یعنی نیویورک برگردند اما طی سو تفاهمی موفق به برگشت نمی شوند و با بابانوئل (Santa Claus) آشنا می شوند که به او کمک می کنند و هدایا را به بچه ها می دهند.

برای  دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
سهراب بازدید : 64 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 

تاکنون چیزی از کویر ترسناکی که مردم محلی ادعا می کنند محل زندگی ارواح و اجنه است و هر انسانی از آنجا عبور کند گرفتار ارواح شده و زنده نمی ماند شنیده اید؟ شاید این اعتقاد قدیمیها به این دلیل باشد که در گذشته افرادی بدون در نظر گرفتن شرایط سخت سفر به این کویر راهی آن شده اند و هرگز بازنگشته اند.

 

| به ادامه ی مطلب مراجعه کنید |

سهراب بازدید : 123 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود Notepad++ v6.1.8 - جایگزینی مناسب برای نوت پد ویندوز

++Notepad برنامه‌ای رایگان برای ویراش كد اصلی (source code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز می باشد. این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امكانات این برنامه عبارتند از: مشخص نمودن syntaxها، تفكیك و قالب بندی كدها، تكمیل خودكار كدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی كامل و ...

سهراب بازدید : 169 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود Adobe Flash Player v11.4.402.278 - مشاهده و اجرای فایل های فلش

در صورتی که در اینترنت گشت و گذاري كرده باشيد حتما به سايتهائي برخورد كرده ايد كه براي ديدن آن سايت شما احتياج به نصب كردن Macromedia Flash Player را داريد تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و نرم افزار بزرگ Flash كمپاني ماكرومديا از جمله فرمتها و نرم افزارهاي زيباي و دوست داشتني دنياي كامپيوتر مي باشند كه در كمتر وب سايتي شما اثري از اين فرمتهاي كم حجم و توانا نمي توانيد بيابيد.

سهراب بازدید : 87 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود Internet Download Manager v6.12 Build 21 - نرم افزار مدیریت دانلود

Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلود منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد.

سهراب بازدید : 81 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود Bad Piggies - بازی موبایل دشمنان پرندگان خشمگین : بچه خوک‌های بد

پس از ارائه موفق بازی چذاب پرندگان خشمگين Angry Birds شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه جدید از این بازی پر ماجرا و هیجان انگیز می کند. داستان بازی Bad Piggies کمی متفاوت تر از بازی های قبلی است و اینار شما در نقش بچه خوک های بد و زشت ظاهر میشوید و باید از تخم هایی که پرندگان دزدیده اند محافظت کنید. این بار شما این شانس را دارید تا بازی را از دنیای دیگری و با بچه خوک های بد سبز رنگ دوست داشتی تجربه کنید!

سهراب بازدید : 136 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (1)
دانلود Bad Piggies HD v1.0.0 - بازی مبارزه بچه خوک‌های بد با پرندگان خشمگین

داستان بازی هیجان انگیز Bad Piggies بسیار متفاوت تر از نسخه های قبلی پرندگان خشمگينAngry Birds می باشد این بار شما می بایست در نقش بچه خوک های بد سبز رنگ به ایفای نقش بپردازید! و از تخم هایی که از پرندگان خشمگین دزدیده اید محافظت نمایید و برخلاف گذشته که می توانستید پرندگان خشمگین را با تیرکمان پرتاب کنید این بار باید شما وسیله پرتاب خوک های سبز رنگ را خودتان بسازید. این بار شما این شانس را دارید تا بازی را از دنیای دیگری و با بچه خوک های بد سبز رنگ دوست داشتی تجربه کنید! میتوانید با وسایل متعددی که در این بازی در اختیار شما قرار می دهد برای حمل و نقل خوکهای تنبل و خبیث وسیله نقیله بسازید و به وسیله بادکنک هایی که دارید ماشین های خود را به پرواز در آورید و یا اینکه به وسیله موتورهای آتشین با سرعت بسیار بالا از روی دره ها و موانع سر راه بپرید.

سهراب بازدید : 93 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود GetDataBack FAT/NTFS v4.30 - نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده

حتما هریک از ما بارها در مورد نرم افزارهای بازیابی شنیده ایم و شاید شاید هم از آن ها به دفعات استفاده کرده باشیم، این که طر کار این نرم افزارها چگونه است نکته بسیار جالبی است زیرا وقتی کاربری اقدام به حذف یک فایل می نماید تنها در معدود دفعات است که فایل به طور کامل از روی حافظه و یا هارد دیسک پاک می شود و در بیشتر موارد یک نمونه از آن بر روی هارد دیسک باقی خواهند ماند، به این که گفته می شود اگر دقیقا برروی همان آدرسی که فایل مورد نظر بوده اطلاعات جایگزین شود دیگر قابل بازیابی نخواهد بود هم نمی توان زیاد اعتماد کرد، زیرا بارها پیش آمده که یک هارد دیسک کاملا پر و به دفعات فرمت و Fdisk هم شده ولی بازهم پس از مدت طولانی اطلاعات قابل بازبینی و بازیابی بوده اند.

سهراب بازدید : 159 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود The Humans: Meet The Ancestors - بازی دیدار با انسان های اولیه

در بازی The Humans: Meet The Ancestors با ما به دوران ما قبل تاریخ سفر كنید تا ببینید كه نیاكانتان چگونه زندگی خود را سپری می كرده اند. بازیكنان باید با دقت، برنامه ریزی و تعیین وظایف هر یك از افراد قبیله موانع و پازل هایی كه در مسیر قرار دارد را حل نمایند تا در 8 مرحله جالب و خنده آور به اكتشافات جدیدی همچون منجنیق، طناب، نیزه دست پیدا كنند و بتوانند به راحتی بر مشكلات پیروز شوند.

سهراب بازدید : 75 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود Supreme Folder Hider v1.8 - مخفی سازی یا قفل گذاری فولدرها

گاهی ما کاربران مجبوریم برای از دسترس خارج کردن یک سری از فایل ها یا فولدرهای شخصی آن ها را به حالت مخفی درآوریم. در ویندوز چنین گزینه ای گنجانده شده تا کاربران بتوانند با استفاده از آن فایل های خود را مخفی کنند ؛ این مورد زمانی خوب کار می کند که دیگر کاربران به این بخش ها در ویندوز آشنایی نداشته باشند در غیر این صورت می توانند به راحتی فایل ها را از حالت مخفی خارج کنند. اما نرم افزار Supreme Folder Hider یکی از مفیدترین ابزارها در زمینه مخفی سازی است. این ابزار کارآمد با استفاده از یک سری ترفندها طوری فایل ها را مخفی می کند که به هیچ وجه امکان نمایش آن ها از سوی کاربران دیگر وجود نداشته باشد.

سهراب بازدید : 136 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود PESEdit 2013 Patch v1.0 - به روزرسانی PES 2013

پچ نسخه 1 برای PES 2013 اضافه شد.
PES Edit یکی از معتبرترین گروه هایی است که آبدیت ها یا به عبارت دیگر Patch های تکمیلی را برای بازی محبوب PES ارائه می کند. چند سالی است که با ارائه نسخه های مختلف این گروه آبدیت های متعددی را در طول یکسال به کاربرانش به صورت رایگان عرضه می کند تا نقاط ضعف این بازی محبوب را تا حدود زیادی پوشش دهد، برای نمونه تغییراتی که در سیستم ساختاری تیم ها داده می شود یا آخرین نقل و انتقالات و یا تکمیل نام تیم ها به درستی و چهره ها از جمله مواردی هستند که گروه PES Edit آن ها را مورد ویرایش خود قرار می دهد. ورزشگاه های جدید اضافه می شوند و نام بازیکنان در تمامی کشورها به صورت صحیح درج می شود، حتی بازیکنان قدیمی مانند مارادونا یا پله و یا زیدان به واسطه تغییرات ارائه شده از سوی این گروه با چهره های اصلی قدم به زمین ورزشگاه می گذارند. در حال حاضر Patch 1.0 عرضه گردیده که علاوه بر دارا بودن آپدیت رسمی Konami بسیاری از نقاط ضعف PES 2013 را برطرف کرده است. در زیر مواردی که در این نسخه مورد بازبینی قرار گرفته اند و از سوی گروه PES Edit معرفی شده است را می توانید مشاهده نمائید. 

قابلیت های کلیدي پچ PESEdit 2013 Patch:
- اضافه شدن دو باشگاه Arminia Bielefeld و BATE Borisov
- کامل شدن بوندسلیگای 1 و 2
- اصلاح لباس های باشگاههای پرتغال و انگلیس و همچنین تیم های هلند، برزیل، آرژانتین،کلمبیا، کره جنوبی، اروگوئه
- اصلاح نام تمام بازیکنان تیم های ملی و بازیکنان مخفی
- اصلاح لباس های تیم های بارسلونا، منچستر یونایتد، سویا
- آپدیت برخی نقل وانتقالات مهم تیم های بزرگ ( 37 تیم)
- رفع مشکل ماتی تصویر
- و...

سهراب بازدید : 62 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 

اس ام اس استقلالی ( اس ام اس  پرسپولیسی ها در ادامه مطلب )

پیشرفت این فصل پرسپولیسی ها :
این فصل قراره بجای ۴ تا ۴ تا ، ۳ تا ۳ تا بخورن ! 


  *
  * * * * * * * * * * * * * * * *

همراه اول اس ام اس زده :
با ارسال ک پیامک بدون متن به ۸۰۴۰ عضو باشگاه هواداران پرسپولیس شوید و با هر برد پرسپولیس صاحب مکالمه و پیامک رایگان شوید . . .
خوب نمیخوایید مکالمه رایگان بدید چرا شرط های تخیلی میذارید ! 

  *
  * * * * * * * * * * * * * * * *


بزرگترین افتخار پرسپولیسی ها تا هفته چهارم لیگ :
” باخت استقلال به سایپا ”


| جهت دیدن ادامه ی اس ام اس ها به ادامه ی مطلب مراجعه کنید |

 

سهراب بازدید : 73 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

دختره امروز ازم پرسید : آقا خیابون فلان کجاست ؟
گفتم : بلد نیستم …
گفت : بیشعور و رفت …
اذیت میشم وقتی میبینم تحریمها داره مردممون رو ذره ذره آب میکنه !


*
  * * * * * * * * * * * * * * * *

هر وقت دره این یخچال لامصب رو باز میکنیم خالیه ها،
حالا اگه بخوایم یه قابلمه کوچیک تو یخچال جا بدیم
باید یک ساعت پازل حل کنیم با محتویات، تا بتونیم جاش بدیم …


*
  * * * * * * * * * * * * * * * *

تو پیام بازرگانی نشون میده پیره زنه تنها و خسته نشسته، بعد نوه‌ش بهش اس‌ام‌اس میده، از تنهایی در میاد و خوشحال و خندون میشه. بعد میگه: هیچ کس تنها نیست. "همراه اول"
پشت سرش تبلیغ نشون میده یارو تولدشه، همه بهش اس‌ام‌اس میدن، ولی داره از تنهایی می‌پکه! بعد میگه: پیامک‌ها جای خالی شما را پر نمی‌کنند. "وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی"
آخه چی بگیم؟

*
  * * * * * * * * * * * * * * * *

ما یه بار بین راه نگه داشته بودیم غذا بخوریم ، یه خانواده‌ دیگه هم اونور نشسته بودن …
یه بچه داشتن به زور اگه سه سالش بود ، بعد باباهه راه افتاده بود دنبال این هی صداش میزد : آقا سید محمد صادق بیا …
ما با این کهولت سن به زور اگه “هوی” صدامون کنن … 

| جهت دیدن ادامه ی اس ام اس ها به ادامه ی مطلب مراجعه کنید |

سهراب بازدید : 220 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود GetData Recover My Files v5.1.0.1824 نرم افزار بازیابی فایل

در این پست وب تی وی ریش دانلود قصد داریم تا نرم افزار GetData Recover My Files را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار یکی از معروف ترین نرم افزارهای بازیابی فایل در کامپیوتر می باشد. شما میتوانید از این برنامه برای ریکاوری بیش از 300 نوع فایل مختلف از جمله عکس، موزیک، فیلم، اسناد الکترونیکی، فایل های ایمیل، فایل های آرشیو و بسیار از فایل های مختلف دیگر استفاده کنید. این برنامه قادر است تا فایلهایی را که در اثر حذف از سطل اشغال، فرمت درایو، پارتیشن بندی، خراب شدن هارد دیسک، ویروسی شدن ویندوز و ... از دست داده اید را بازیابی کند.

جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

سهراب بازدید : 95 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)
دانلود Wondershare Video Converter Ultimate v6.0.1.0 نرم افزار تبدیل فرمت ویدئو

در این پست وب سایت تی وی ریش نرم افزاری را با عنوان Wondershare Video Converte Ultimate برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار همانطور که از نام آن هم مشخص است، نرم افزاری برای تبدیل فایل های ویدیویی به یکدیگر می باشد. کار با این برنامه بسیار آسان است. کافیست که هر نوع فایل ویدیویی مورد نظرتان را تنها با کشیدن و رها کردن وارد برنامه کنید و سپس فرمت دلخواهتان را انتخاب نمایید تا نرم افزار آنرا تبدیل کند. فرمت هایی را که این برنامه از آنها پشتیبانی میکند بسیار گسترده هستند از همین رو تنها به چند فرمت معروف که شامل AVI, WMV, MP4, MKV, FLV, 3GP, MPG می باشد اشاره کرده ایم. علاوه بر این شما قادرید تا از این نرم افزار برای تبدیل فیلم های 2D به 3D نیز استفاده کنید و از تنظیمات مختلف آن مانند انتخاب رنگ عینک، تکنولوژی شاتر و ... بهره بگیرید. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به امکان برش قسمت های مختلف یک فیلم و ساخت کلیپ از آن و نیز امکان چسباندن دو یا چند کلیپ به یکدیگر و ساخت یک فایل از آنها اشاره نمود.

جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

سهراب بازدید : 157 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 دانلود Batman The Dark Knight Returns 2012 BluRay انیمیشن بتمن بازگشت شوالیه تاریکی

|  انیمیشن ( بتمن : بازگشت شوالیه تاریکی ) محصول 2012 با دو کیفیت  BluRay 720p & 1080p |

| به همراه لینک های کمکی از سرورهای RapidShare |

|به همراه زیرنویس فارسی  |

ژانر : انیمیشن ، اکشن
سال انتشار :2012 
ستارگان: Peter Weller, Ariel Winter and Michael Emerson
کیفیت :فوق العاده BluRay 720p & 1080p
انکودر : GHD@Ganool
زیرنویس فارسی :دارد
اطلاعات کامل: IMDB
زبان: انگلیسی
خلاصه داستان :
10 سال از دیده نشدن بتمن می گذرد. در این زمان نسل جدیدی از موجودات شرور در شهر "گوسام" به وجود آمده اند. "بروس وین" ۵۵ ساله هنوز مجبور است شنل خود را همانند راهب ها بر تن کند .آیا او هنوز می تواند به مبارزه با جرم و جنایت در عصر جدید بپردازد ؟ 

برای  دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
سهراب بازدید : 91 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 

جام کشکول؛ بیش از 1 سال است که از ارتباط جنجالی شکیرا و پیکه بازیکن تیم بارسلونا میگذرد. رابطه ای که مدتی باعث شد پیکه به مسائل حاشیه ای بپردازد و در همان زمان بود که گواردیولا تمام تلاش خود را بکار برد تا بتواند بازیکن تیمش را از این مسائل دور کند.

برای دیدن بقیه ی عکس ها به ادامه ی مطلب برید

سهراب بازدید : 110 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)
 دانلود Chat Translator for Yahoo Messenger v4.1.1 نرم افزار مترجم متن یاهو مسنجر

"چت" یا گفت و گوی اینترنتی كه پدیده‌ای نوین و نوظهوراست، به سرعت در تمامی جهان فراگیر شده و مخاطبان خود را در میان اقشار مختلف جامعه یافته و بسیاری از جوانان را به خود جلب كرده است. چت یك ابزار رسانه‌ای است كه همچون سایر ابزارها، كاربرد آن می‌تواند بسیار موثر یا مضر باشد. چت به عنوان یك شیوه جدید ارتباطی، تاثیر غیر قابل انكاری بر نوع روابط اجتماعی بر جای گذاشته است.از همین رو در پست امروز وبسایت تی وی ریش،نرم افزاری کوچک و مفید را برای ترجمه متون در مسنجر محبوب یاهو را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Chat Translator for Yahoo Messenger نام نرم افزاری مفید است که با نصب آن می توانید ترجمه مکالماتی که در یاهو مسنجر انجام می شود را ببینید.با استفاده از این نرم افزار می توانید مکالمات خود را به بیش از 30 زبان زنده ی دنیا ترجمه کنید.بعد از نصب این نرم افزار منویی به مسنجر یاهو افزوده می شود که می توانید از طریق این منو مکالمات خود را ترجمه کنید. 

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

سهراب بازدید : 71 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)
 دانلود Video2Webcam 3.3.2.6 نرم افزار وبکم مجازی

در پست امروز وبسایت تی وی ریش،نرم افزاری برای ایجاد وبکم مجازی و نمایش فیلم جعلی در هنگام چت تصویری را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Video2Webcam نام نرم افزاری قدرتمند برای ایجاد وبکم مجازی و غیر واقعی است.با استفاده از این نرم افزار می توانید فیلم شخص دیگری را بدون اینکه دوستانتان متوجه شوند از وبکم مجازی این نرم افزار پخش کنید.در واقع اگر بر روی سیستم خود وبکم ندارید با نصب این نرم افزار یک درایو وبکم مجازی به سیستم شما اضافه می شود که می توانید فیلم های با فرمت های avi, asf, flv, mp4,mpeg, mpg, ram, rm, rmvb, wmv و... را وارد نرم افزار کرده و اقدام به نمایش آن ها در طی فرآیند چت کنید.از ویژگی های این نرم افزار می توان به نمایش کلیپ های ویدئویی در هنگام مکالمه تصویری، ایجاد وبکم مجازی بدون داشتن یک وب کم واقعی و ... اشاره کرد. 

برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...

سهراب بازدید : 81 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)
 دانلود Yahoo! Messenger v11.5.0.228 معروفترین نرم افزار چت و مکالمه ی اینترنتی
| دانلود جدیدترین نسخه مسنجر معروف Yahoo! Messenger| 

یاهو! مسنجر یا پیام‌ رسان یاهو! نرم‌افزاری است که با آن کاربری با کاربری دیگر می‌تواند در هر گوشه‌ ای از دنیا به ‌صورت آنلاین گفتگو کند. برخلاف پست الکترونیک، مکالمات در این نرم‌افزارها بلافاصله پس از ارسال نمایش داده می‌شوند.در پست امروز وبسایت تی وی ریش جدیدترین نسخه نرم افزار یاهو مسنجر را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم.به گفته ی اکثر مجلات معروف کامپیوتر و شبکه ی جهان،مسنجر یاهو به عنوان پرطرفدارترین مسنجر حال حاضر جهان شناخته می شود.یاهو مسنجر دارای امکاناتی مانند چت تصويري، ارسال فايل ، چك كردن ايميل، فرستان پيغام گروهي ، چت با ديگر ايميل ها و... است. 

برای دانلود مسنجر یاهو و مشاهده ی دیگر امکانات این نرم افزار به ادامه ی مطلب مراجعه فرمائید.

سهراب بازدید : 96 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

 

 دانلود ooVoo v3.5.1.70 نرم افزار مسنجر با قابلیت چت صوتی و تصویری

امروزه کاربران از نرم افزار های مختلفی برای پیام رسانی استفاده می کنند.از مشهورترین نرم افزار های مسنجرمی توان به Yahoo Messenger و Skype اشاره کرد.که امکانات مختلفی مانند چت صوتی و تصویری،تماس تلفنی و... را در اختیار کاربران قرار می دهند.اما در پست امروز وبسایت تی وی ریش؛نرم افزاری پیام رسان با گرافیکی بسیار زیبا به همراه امکانات مختلف را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. ooVoo نسل جدید مسنجر های امروزی است که با توجه به مدت کم عرضه شدن ،توانسته جایگاه خود را در بین کاربران به دست آورد. ooVoo امکان تماس رایگان با شماره تلفن های امریکا و کانادا را دارد که در نوع خود در میان نرم افزار های مسنجر منحصر به فرد است.به طور پیش فرض کاربران می توانند 120 دقیقه تماس رایگان با کشورهای امریکا و کانادا داشته باشند.تماس های تصویری این نرم افزار با کیفیت بسیار بالایی انجام می گیرد.در واقع سازندگان ooVoo تمرکز اصلی نرم افزار را بر روی ویدئو چت و تماس های تلفنی بنا نهاده اند.با استفاده از این مسنجر می توانید از هر جای دنیا کنفراس صوتی تصویری برقرار کنید و مابین کنفرنس ها ،فایل های مختلف را به اشتراک بگذارید.در گفتگوهای متنی این نرم افزار می توان از شکلک ها و ابزار های مختلف برای زیباتر کردن متون استفاده کرد. 

برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

 

سهراب بازدید : 120 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

 

دانلود Basic Programs For Windows 2012 مجموعه نرم افزارهای ضروری ویندوز
| دانلود رایگان مجموعه جدید نرم افزارهای ضروری و پرکاربرد برای ویندوز |

در این پست قصد داریم تا مجموعه Basic Programs For Windows 2012 را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این مجموعه شامل جدید ترین ورژن نرم افزارهای ضروری و پر کاربرد برای ویندوز می باشد. با داشتن این مجموعه دیگر نیازی نیست تا ساعت های طولانی را در اینترنت صرف پیدا کردن نرم افزار مورد نظرتان کنید زیرا هر برنامه ای که به آن نیاز داشته باشید در این پکیج گنجانده شده است مانند نرم افزراهای امنیتی و انتی ویروس، انواع پلیرهای صوتی و ویدئویی، مرورگرها، نرم افزارهای رایت دیسک، فشرده سازی فایل، مدیریت دانلود و بسیاری از نرم افزارهای دیگر. همچنین نرم افزارهای موجود در این مجموعه به صورت کاملآ منظم و دسته بندی شده هستند به عبارت دیگر هر نرم افزار در دسته مربوط به خود قرار گرفته مثلآ در دسته مرورگر ها، مرورگرهای فایرفاکس، کروم و ... قرار گرفته اند. همچنین تمام نرم افزارها دارای کرک و فایل ها مورد نیاز برای فعالسازی می باشند تا پس از نصب برنامه ها با مشکل محدودیت زمانی و غیر فعال شدن آنها رو به رو نشوید. در ادامه لیست نرم افزارهای موجود در این پکیج قرار گرفته است که با فشردن کلید F3 و تایپ نام نرم افزار مورد نظرتان می توانید مشاهده کنید که آیا آن برنامه در لیست موجود می باشد یا خیر.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 

سهراب بازدید : 77 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

 به نظر شما این چیه؟

عکاسی بسیار حرفه ای از چشم اثر عکاس ارمنی Suren Manvelyan

 

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
وبلاگی تفریحی و علمی ویژه دانلود به منظور بالا بردن سطح فکری و افزایش اطلاعات در مورد تکنولوژی برای تمام سنین و سلیقه ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 369
  • بازدید کلی : 25,129